Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Név:*
E-mail:*
Cégnév:*
Kérem, csak egyszer kattintson a "feliratkozom" gombra!

Emberi viselkedés előrejelzése Tanfolyam

emberi viselkedés hogyan ítéljük meg és lássuk előre tanfolyam jegyzetTény, hogy egyfolytában emberekkel foglalkozunk, legyenek azok vásárlók, ügyfelek, barátok, családtagok. Azonban az, hogy ki miért viselkedik úgy, ahogy teszi, hogyan cselekszik bizonyos szituációkban, lehet, hogy számunkra rejtély.

Milyen jó lenne, ha tudnánk, hogy az a munkatárs, akit felveszünk a cégünkbe, hogyan fog teljesíteni, hogyan oldja meg a különböző helyzeteket, milyen csapattag lesz.

Jó lenne, ha tudnánk, hogy az az ember, akihez férjhez megyünk, vagy akit elveszünk feleségül, milyen társunk lesz, megbízható-e, gondját viseli-e majd a leendő gyermekünknek, stb.

Ha tudnánk azokat a jeleket, azokat a jellemzőket, amik előrejelzik számunkra az emberi viselkedést, akkor sokkal könnyebb dolgunk lenne az életben.

Az Emberi viselkedés előrejelzése tanfolyamon megtanulhatja, hogy milyen embertípusok vannak, azoknak milyen jellemvonásaik léteznek, amikről fel lehet ismerni őket.

Vannak olyan emberek, akik segítőkészek, akiket mindig csak az építő szándék vezérel, és vannak olyanok, akik pont az ellenkező jegyeket hordozzák magukban. Például van egy jó néhány ember, aki a szemünkbe mosolyog, és azt sugallja, hogy ő a Barátunk, és a hátunk mögött pedig belénk vágja a rozsdás bökőt. Az ilyen "barátokra " nem igazán van szükségünk. Ahhoz, hogy ki tudjuk szűrni ezeket az embereket a környezetünkben, ismernünk kell az emberek jellemvonásait. Tudnunk kell, hogy kik azok, akikben megbízhatunk, és kik azok, akikben nem.

Az emberek különböző érzelmi szinteken vannak, amik a pillanatnyi lelki állapotukat tükrözik. Például lehet az ember jókedvű, unott, dühös, bánatos stb. Viszont van az embereknek egy állandó érzelmi szintjük, ami azt jelenti, hogy legtöbbször abban az érzelmi állapotban vannak.

Van például olyan, hogy valaki legtöbbször dühös, van aki unalomban van, és van aki lelkes.

Az emberekkel azon az érzelmi szinten tudunk jól kommunikálni, ahol éppen Ő van. Ha például szomorú, akkor nem valószínű, hogy lelkesen tudunk vele beszélni, mert az nem lesz neki reális. Nem szívesen fog velünk beszélgetni, mert azt fogja gondolni, hogy most mit örömködünk itt neki.

Vagy próbált már egy dühös emberrel szót érteni? Nem igazán lehetséges, hacsak nem tudjuk, hogy hogyan kommunikáljunk velük.

Az Emberi viselkedés előrejelzése tanfolyam megtanítja Önnek azt, hogy hogyan bánjon a különböző embertípusokkal, megtanítja, hogy az egyes érzelmi szintekhez milyen jellemzők tartoznak, amiből fel tudja ismerni őket.

Nagy segítség tudni például egy személyzeti vezetőnek ezeket a jellemvonásokat, mert akkor láthatja, hogy mire számíthat attól a leendő alkalmazottól, akit éppen felvesz a cégbe. Tudni fogja, hogy milyen munkát bízhat rá, hogy jó-e vezetőnek, hogy mennyire fogja építeni a céget, vagy esetleg hátráltatni az előrehaladásban.

Ha például egy értékesítő legtöbbször unalomban van, akkor ne számítsunk túl nagy forgalomra az üzletünkben. Mivel az unalomban lévő ember legtöbbször lassú, és nem igazán érdekli, hogy mi van körülötte. Még rosszabb, ha mondjuk egy félelemmel teli kollégánk van mondjuk egy vezető beosztásban. Akkor számíthatunk arra, hogy semmibe nem mer majd belevágni, nem meri majd irányítani az embereit, és nem fog jó eredményeket hozni.

Ez a képzés segít Önnek elsajátítani a jellemvonások felismerését, hogy ténylegesen tudja alkalmazni az életben, akár a munkájában, akár a magánéletében.

Rengeteg gyakorlati feladat elvégzésével rutinszerűvé válik Önnek az, hogy felismerje, kivel áll szemben.

A képzéshez tíz előadás is tartozik, amik bővebben megmutatják az ön számára, hogy hogyan jelezhető előre az emberi viselkedés.

Amennyiben többet szeretne megtudni a tanfolyamról, kerüljön velünk kapcsolatba!



Felnőttképzés | Ingyenes Tanácsadás | Adatvédelem | Kapcsolat | Oldaltérkép
 
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.