Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Név:*
E-mail:*
Cégnév:*
Kérem, csak egyszer kattintson a "feliratkozom" gombra!

Ön is sok pénzt veszített már el a Hatékony Kommunikáció hiánya miatt?

Előfordult már önnel, hogy azért veszített el egy üzletet, mert nem tudta kellőképpen irányítani a kommunikációt?
Érezte már azt, hogy ha tudta volna irányítani a beszélgetést, akkor sokkal jobb eredményt érhetett volna el?
Volt már úgy, hogy egy beosztottját nem tudta kezelni, és ezért elveszítette?


A hatékony kommunikáció sokat segíthet abban, hogy irányítani tudja a vállalkozását, a beosztottait.
Sokan csak azzal, hogy nem tudnak megfelelően kommunikálni, rengeteg pénzt, barátot és időt veszítenek el. Viszont vannak, akik nagyon jól tudják irányítani a beszélgetést, és ők sikeresek az életben.

Ön melyik csoportba szeretne tartozni?

Ugye milyen fantasztikus lenne, ha el tudná érni amit akar, csupán kommunikáció segítségével? Milyen jó lenne, ha nem kellene azon gondolkoznia, hogy na most ezt hogy mondjam el neki úgy, hogy ne bántsam meg?
Ugye milyen csodálatos lenne, ha az emberek lesnék minden szavát, és kívánságát, csak mert nagyszerűen kommunikál?


Most mindezek a dolgok elérhetővé válhatnak az Ön számára is!

A megoldás a kommunikációs tréning-kommunikációs tanfolyam!

Jelentkezzen most!

A Növelje vállalkozása hatékonyságát kommunikációval című tanfolyamon elsajátíthatja mindazokat a képességeket, amik ahhoz szükségesek, hogy jól tudja irányítani a kommunikációját.

Növelje vállalkozása hatékonyságát kommunikációval tanfolyam

kommunikációs tréning jegyzet
A Kommunikációs tanfolyam célja,
hogy segítsen Önnek megnövelni a kommunikációt irányító és kontrolláló képességét bármely üzleti vagy szakmai helyzetben.

A Kommunikációs tanfolyam egy rövid elméleti részből és 18 pontosan leírt, párosan végzendő gyakorlatból áll. Ez a kommunikációs tréning - inkább tanfolyam - NEM egy elméleti fejtegetése a kommunikációnak, hanem színtiszta gyakorlat.

A hatékony kommunikációt legjobban gyakorlatban lehet elsajátítani, nem úgy, hogy beszélünk róla vagy meghallgatunk egy előadást vagy részt veszünk egy szemináriumon.


A kommunikációs tanfolyamon Ön kommunikálni fog!
Lesz hozzá egy tanulópárja, akivel elvégzi a 18 kommunikációs gyakorlatot. Ez a tanulópár lehet az Ön munkatársa, barátja, családtagja, vagy egy teljesen idegen ember.
A kommunikációs tanfolyamon felügyelet mellett fogja végezni a gyakorlatokat egy képzett tanfolyam vezető (felügyelő) segítségével és irányítása alatt.

Az első kommunikációs gyakorlat: nagyon egyszerűnek tűnhet elsőre, nevezetesen megszerezni a készséget, hogy ott tudjon ülni anélkül, hogy bármi mást tenne. Lehet, hogy ez egyszerűnek, vagy akár nevetségesnek is gondolja, viszont nem mindig könnyű ezt megtenni. Én számtalanszor láttam tárgyalás közben fészkelődő, tollával játszó, kezeit tördelő embereket, akik nem tudtak egyszerűen csak ott ülni. Ezen első gyakorlat során megtanul nyugodtan ülni, és semmi mást tenni. Van, akinek ez nagyon könnyen megy és van, akinek ez az egyetlen gyakorlat órákat vesz igénybe.

Ezen a tanfolyamon nem az idő számít, hanem az, hogy minden egyes gyakorlatnak elérje a záró jelenségét vagy végeredményét. Egy másik érdekes dolog, hogy amikor valakinek csak ott kell ülnie nyugodtan, NEM meditálnia kell, csak ott kell ülnie. Akkor lehet, hogy nem mozog a székén, viszont nincs ott, vagyis gondolkozik valamin.
Egy-egy üzleti tárgyaláson elég kellemetlen tud lenni amikor nincs ott az ember szellemileg csak testileg van jelen. Nem figyel oda, mert nem tudja irányítani a figyelmét és az elkalandozik valami múltbeli vagy jövőbeli dolog irányába. Ezen gyakorlat során elsajátítja a készséget, hogy a jövőben ott tudjon lenni szellemileg is az adott helyen és ne kelljen máson gondolkoznia.

A második kommunikációs gyakorlat: miután már nyugodtan tudunk ülni fejlesztjük azt a készségünket, hogy megerőltetés nélkül tudjunk valakire nézni. Szerintem egy beszélgetés során nincs annál zavaróbb, mint amikor a beszélgetőpartnerünk nem néz ránk, nem néz a szemünkbe, hanem ehelyett a földre néz, vagy a cipőjére vagy a kezére vagy valahova, de nem a szemünkbe. Azt gondolom, hogy nem túl bizalomgerjesztő, ha valaki nem néz a szemünkbe miközben hozzánk beszél. Ezen a gyakorlaton keresztül eléri a tanfolyamot végző, hogy ne legyen megerőltető vagy nehéz a másik emberre néznie. Van, akinek ez nagyon könnyen megy, mert eddig is ezt tette, és van akinek nagyon nehezen, mert nagyon ritkán tette ezt.

A harmadik kommunikációs gyakorlat
: ezalatt a gyakorlat alatt azt a készségünket csiszoljuk, hogy tisztán és érthetően beszéljünk valakihez.

A negyedik kommunikációs gyakorlat
: azt gyakoroljuk, hogy képesek legyünk folytatni a beszédet, mialatt valaki megkísérel beleavatkozni a beszédünkbe. Ez a készség sokszor lehet hasznunkra, hiszen hányszor fordul elő az életben, hogy valamit el akarunk mondani, de a másik ezt nem hagyja és belebeszél. Mit tudunk tenni ilyenkor? Megtudhatja és begyakorolhatja ennek a gyakorlatnak a során.

Az ötödik gyakorlat: a célja, hogy megszerezzük a készséget, hogy egy bizonyos kommunikációt átjuttassunk és megértessük azt a hallgatóval annak ellenére, hogy el akarják közben terelni a figyelmünket. Gyakori probléma az üzleti kommunikáció során, hogy az illető nem tudja átjuttatni mintegy megértetni a másikkal azt amit szeretne, mivel közben el akarják terelni a figyelmét.

A hatodik gyakorlat
: itt arra tesszük a hangsúlyt, hogy figyelni tudjunk valakire, meg tudjuk hallgatni, akárhogyan is mondja azt, amit mond. Sok esetben láttam, hogy ez nem is annyira egyszerű, mint amilyen egyszerűnek hangzik. Gondoljunk bele valaki teljesen monoton hangon, vagy motyogva beszél hozzánk, vagy emelt hangon. Elképzelhető, hogy egy idő után már nem igazán akarunk odafigyelni rá és meghallgatni.

A kilencedik gyakorlat: tovább beszéltetni valakit. Vannak helyzetek, amikor jó ha tovább tudunk beszéltetni valakit, amikor valamiről több mindent szeretnénk megtudni ezzel a gyakorlattal ezt a kommunikációs készségünket tudjuk fejleszteni.

A tizedik gyakorlat: megszerezni a készséget, hogy a kérdésre látszólag válaszoljunk annak tényleges megválaszolása nélkül. Ez a gyakorlat különösen hasznos lehet számunkra akkor, ha mi használjuk, és akkor is ha észrevesszük, hogy rajtunk próbálják meg elsütni. Hányszor történt meg Önnel, hogy kellemetlen kérdésekre kellett válaszolnia és nem szeretett volna, de valamit mondania kellett. Ezzel a gyakorlattal mesteri fokra csiszolhatja ezt a kommunikációs készségét. Ami azt jelent, hogy választ ad a kérdezősködő embernek, de valójában nem arra ad neki választ, amit kérdezett, de ez nem tűnik fel neki. A gyakorlat másik eredménye az, hogy Ön pontosan fel fogja tudni ismerni a jövőben, amikor Önnek akarnak "nem választ" adni a kérdésére és ilyenkor fel fogja tenni újból, hogy választ kapjon rá. Nem fog elsiklani felette, és majd később gondolkozni rajta, hogy a beszélgető partnere nem is válaszolta meg a kérdését.

A tizenegyedik gyakorlat
: véget vetni a kérdezősködésnek. Hasznos készség, amikor olyan beszélgető partnerünk van, aki állandóan kérdezget és nem hagyja, hogy mi elmondunk neki dolgokat. Itt begyakorolja, hogyan térítsen vissza valakit a témára.

A tizennyolcadik gyakorlat: befejezni egy beszélgetést. Nagy hasznát vehetjük ennek a kommunikációs készségünknek, mikor valaki csak vég nélkül beszél és Ön adott esetben már nagyon unja ezt, vagy feltartja a munkájában, vagy abban, amit el szeretne végezni.

A fenti rövid ismertető rövid betekintést ad a Kommunikációs tanfolyam 18 gyakorlatába, nem volt cél az összes gyakorlat kifejtése.

A tanfolyam legnagyobb része kifejezetten a páros gyakorlatokból áll és nem elméleti képzésből.

Kiknek lehet hasznos a kommunikációs tréning?

Üzletkötőknek, értékesítőknek, vezetőknek, telemarketingeseknek, ügyfélszolgálati munkatársaknak, bárkinek akinek naponta hatékonyan kell kommunikálnia ügyfelekkel.

Mikor lehet fontos az üzleti kommunikáció?

Egy üzletkötő, aki jobban tud kommunikálni, az sokkal több elégedett ügyfélre tehet szert, ami által növelni tudja saját és cége bevételeit. Az üzletkötő kommunikációs készsége egyenes arányban van a fizetésével, amennyiben jutalékos rendszerben dolgozik.

Egy ügyfélszolgálati munkatárs sokkal jobb minőségben tudja a lehetséges vásárlók, vagy a már meglévő vásárlók kérdéseit megválaszolni, vagy problémás helyzeteket kezelni. Ezek ugyan úgy kihatnak a cég bevételére és a cég megítélésére.

Egy vezetőnek meglehetősen jól kell tudnia napi szinten alkalmazni a fenti 18 gyakorlatban körvonalazott kommunikációs készségeket.

A vezetőnek kommunikáció segítségével kell elérnie, hogy az alá tartozó munkatársak elvégezzék a feladataikat.

Amennyiben a vezető nem tud megfelelően kommunikálni, akkor vagy nem lesznek a feladatok elvégezve, vagy a munkatársak zaklatottak lesznek.

Jelentkezzen most, és végezze el a Növelje vállalkozása hatékonyságát kommunikációval tanfolyamot! Kapcsolat


Felnőttképzés | Ingyenes Tanácsadás | Adatvédelem | Kapcsolat | Oldaltérkép
 
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.