Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Név:*
E-mail:*
Cégnév:*
Kérem, csak egyszer kattintson a "feliratkozom" gombra!

Statisztikai Menedzsment Tanfolyam

statisztikai menedzsment tanfolyam jegyzetAz, hogy bármely cég sőt valójában bármely vállalat - legyen az kicsi vagy nagy - sikeres vagy nem, a termelés függvénye.

A termelés: ami értékes dolgok előállítása vagy szolgáltatások biztosítása, mégpedig jól és kellő mennyiségben - ez önmagában garantálja az életképességet.

Így hát döntő fontosságú az bármely szervezet számára, hogy képes legyen megmérni minden tagjának termelési szintjét.

A menedzsment akkor a legsikeresebb, ha statisztikák alapján végzik. A statisztikák a termelést mérik, hogy mit végeztek el és megmutatják, hogy mit nem. Tehát a cégünkben vezetett statisztikák alatt nem a KSH (Központi Statisztikai Hivatal) statisztikáit értjük, mivel azok valószínűleg számunkra, mint cégvezető számára nem túl nagy jelentőséggel bírnak.

A statisztikák a jó menedzsment néhány legsikeresebb eszközét jelentik. Objektívek, tisztességesek és hatékonyak. És egy szervezet minden dolgozójának teendői - legyen ő a gondnok, vagy az elnök - statisztikákra bonthatók. Mikor ezeket az egyéneket mindet a statisztikák alapján dicsérik meg, léptetik elő, fokozzák le, illetve bocsátják el és csakis a statisztikák alapján, akkor a szervezet stabil alapon működik.

A statisztikák létrehozásának, nyomon követésének és kiértékelésének - hogy azok pontosan tükrözzék a termelést - létezik egy tényleges technológiája, amelyet ezen a tanfolyamon fog megtanulni.

Amikor valaki statisztikák segítségével menedzsel, akkor ezeket a többi kapcsolódó statisztikával együtt kell tanulmányozni és megítélni.

A statisztikákat fel lehet rajzolni egy grafikonra az idő függvényében.

A grafikonokat arra használják, hogy láthatóvá tegyék a statisztikák adott időszak alatt bekövetkezett változásait. Rögtön megmutatják azt, hogy a statisztika emelkedik, csökken vagy szinten marad.

Rá kell ébrednünk, hogy a statisztika a való világ indikátorai (jelzőszámai). Önmagukban semmit sem érnek. Egy statisztika egyszerűen annak a mutatója, hogy a dolgok hogy állnak, és a cselekvés viszonylagos szükségességéről adnak információt.

Amiről még tanulni fog a Statisztikai Menedzsment tanfolyamon:

  • Hogyan osszunk be helyesen egy statisztikai grafikont?
  • Mikor használjunk fordított grafikonokat és miért?
  • Milyen rendszerességgel kell leolvasni a statisztikákat? Óránként, naponta, hetente?
  • Mit jelentenek a statisztikai trendek?

A szervezeteket nem lehet jól működtetni az emberek külső kinézete, vagy annak alapján, hogy ki melyik professzort ismeri az elit egyetemekről, vagy hogy ki kivel él együtt. Azok a szervezetek, amelyeket más megfontolások és nem statisztikák alapján működtetnek, károsak az alkalmazottakra, mint egyénekre nézve.

A pletyka képes elpusztítani a szervezeteket és az alkalmazottakat. Szóbeszédekre hallgatni a statisztikák megnézése helyett, vagy ahelyett hogy előállítanánk az, amit elő kellene állítani egy cégben azt jelenti, hogy egyenesen a gazemberek kezére játszunk.

Legalább a kétszeresére növekedhet a bevétele, ha az alábbi rendszert követik: ez a szervezeti információs központ. Minden olyan szervezetben kötelező lenne hogy legyen, amelyik tizenötnél több alkalmazottat foglalkoztat.

Az ügyvezető egyetlen a táblára vetett pillantásból láthatja szervezetének gyenge pontjait. Jóval a megtörténtük előtt, ez felhívja a figyelmet a fenyegető esésekre.

Az összeadódó megingások azok, amelyek a bevételt csökkentik, nem a hirtelen nagy esések. Csípjük el a kicsiket és a nagyok soha nem ütik fel a fejüket.

A statisztikák és a menedzsment alapjai

Ha valamin javítani próbálunk, akkor óvatosan vezessünk be változtatásokat és kövessük nyomon, hogy mit változtattunk meg. Azután figyeljük a statisztikákat, és ha azok hanyatlanak, akkor sietve iktassuk ki a legutóbbi változtatást. És ha javulnak, akkor megerősítjük azt a változtatást, amelyik elindította azt.

A személyzeti változások befolyásolhatják a statisztikák alakulását, de nem ez a legfőbb oka a statisztika esésének vagy emelkedésének.

Amikor egy rossz átrendezést hajtunk végre és mellé még a személyzetünk is inkompetens, akkor az eredmény katasztrófa.

Manapság egy szervezetet (céget) nem szabad személyiségek alapján működtetnünk, hanem statisztikák alapján kell. Minden utasításnak statisztikákon kell alapulnia. A régi személyiség rendszer, amelyet az üzleti világ és a hadsereg használ már a múlté. Váljon modernné! Használjon kizárólag statisztikákat!

Tanulja meg, hogyan használja a statisztikák segítségével történő menedzselést, jelentkezzen és végezze le a Statisztikai Menedzsment tanfolyamot!

Amennyiben többet szeretne megtudni a tanfolyamról, kerüljön velünk kapcsolatba!



Felnőttképzés | Ingyenes Tanácsadás | Adatvédelem | Kapcsolat | Oldaltérkép
 
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.