Keres

Személyzeti tanácsadás, HR, állás, álláskeresés, munka és munkaközvetítő iroda jegyzék

A személyzeti tanácsadás nem csak azt jelenti, hogy megmondjuk a munkáltatóknak, hogy kik azok a munkavállalók, akiket fel kellene venniük a cégükbe. Nem azt jelenti, hogy van egy adatbázis, amiben benne van sok-sok munkát kereső ember neve és telefonszáma, és mi kiválogatjuk azokat, akiket mi ajánlanánk.
A személyzeti tanácsadás sokkal többet jelent!

Egy cég számára nagyon fontos, hogy a lehető legjobb csapat dolgozzon neki, akik elérik a legnagyobb forgalmat, akik hatékonyak, jókedvűek és hosszú távon segítik a cég fejlődését.
Hogyan lehet elérni, hogy egy ilyen csapatunk legyen? Először is egy nagyon jól szervezett cégre van szükség, ahol ki van alakítva minden folyamat menete, a kommunikációk a lehető legrövidebb úton jutnak el a megfelelő emberekhez, akik azonnal kezelik a munkát, és nem üldögélnek rajta napokig, stb.

A személyzeti tanácsadás keretein belül elérheti, hogy egy jól szervezett cége legyen, ami a lehető leghatékonyabban működik.

A jó csapat eléréséhez szükség van egy remek HR vezetőre, aki mindezt irányítja, és megszervezi.

Tehát a HR vezetőnek nagyon jól képzettnek kell lennie abban, hogy megteremtse ezt a remek csapatot.
Mit kell ehhez tudnia? Nagyon egyszerű!
Nagyon jó kommunikációs képességgel kell rendelkeznie, mivel a munkatársakkal napi kapcsolatban kell lennie.
A HR vezető olyan ember, akihez mindig bátran fordulhatnak a munkatársak a problémáikkal, kérdéseikkel, stb.
Egy felvételi interjún is elengedhetetlen a jó kommunikációs képesség, hiszen minél több információt meg kell tudnia a jelentkezőről, hogy eldönthesse, megfelelő-e a betöltendő pozícióra.
Szóval a jó kommunikáció képességeit el kell sajátítania, vagy fejlesztenie, ha azt akarja, hogy jó csapat legyen a cégében. Ezt a tudást egy remek tanfolyam segítségével könnyen megszerezheti. A "Növelje vállalkozása hatékonyságát kommunikációval" című tanfolyam gyakorlati feladatai segítségével könnyedén megtanulhatja a jó kommunikáció minden lépését, aminek segítségével maga irányítja majd a kommunikációit. Bővebb információ a tanfolyamról a www.uzletikepzesek.hu oldalon található.

A HR vezetőnek olyan képességének is lennie kell, aminek segítségével meg tudja állapítani, hogy kik azok, akik a cég érdekeit szolgálják, kik azok, akik erkölcsösek, etikusak, jó szándékúak. Vannak ugyanis olyan emberek, akiket a rombolás, a pusztítás vezérel, és abban lelik örömüket, ha látják a másik kárát. Ha ilyen ember bekerül egy csapatba, akkor az nem sokáig fog egyben maradni. Ezért a HR vezetőnek résen kell lennie, amikor felveszi az új munkatársakat, hogy kiszűrje azokat, akik ilyen jellemvonásokkal rendelkeznek. Ezt a tudást az „Egyszer fenn, egyszer lenn” című tanfolyam segítségével szerezheti meg. Bővebben a www.uzletikepzesek.hu oldalon olvashatnak erről a tanfolyamról.
A személyzeti tanácsadás keretein belül megtanulhatja azt is, hogy hogyan érje el, hogy a munkatársak termeljenek, és a lehető legtöbbet hozzák ki magukból.

Amikor egy állás betöltésére kerül sor, gyakran az új munkatársat bedobják a mélyvízbe, és azt mondják neki, hogy „Na, akkor dolgozz!”.
És mire a szegény új munkatárs megtanulja, hogy mit hol talál, mit hogyan szoktak csinálni, lehet, hogy egy csomó hibát követ el, ami azt eredményezheti, hogy kirúgják.
Ez történhetne másképp is! A munkaadónak sokkal jobb lenne, ha az új munkatárs magabiztos lenne a feladataival kapcsolatban, amikor elkezdi az állás betöltését. Hamarabb elkészülnének a dolgok, és kevesebb hiba is keletkezne. Ráadásul nem kellene folyton személyzetet cserélni.

És hogyan érhető el mindez? A személyzeti tanácsadás magában foglalja azt is, hogy megtanítják Önnek, hogyan indítson el egy új munkatársat, milyen lépéseket kell megtenni ahhoz, hogy hatékony, lelkes munkatársak vegyék körül.

Ha olyan munkaerővel állunk szemben, aki nem végzi jól a munkáját, akkor a gyakoribb megoldása a HR vezetőnek az, hogy lecseréli, és felvesz helyette valaki mást. De lehet, hogy az is hasonló adottságokkal fog rendelkezni.

Létezik egy megoldás, ami segít abban, hogy valaki megtartsa az állását, vagy a munkáltató a dolgozóit. Ez pedig nem más, mint az, hogy minden munkafolyamathoz készítünk egy munkaköri leírást, amit „kalap”-nak szoktunk nevezni.
A „kalap” egy szleng kifejezés egy poszt megnevezésére és munkájára. Onnan ered, hogy régen sok szakmában, mint például a vasútnál, más - más kalapot viseltek a feladatkör megkülönböztetése miatt. A mozdonyvezető, a kalauz, a fűtő, mindegyiknek másfajta kalapjuk volt.
Ezt a kalapanyagot meg kell tanulnia minden munkatársnak ahhoz, hogy jól végezzék a munkájukat.
Ha nincsenek egy szervezetben ilyen leírások, és azt nem tudják a beosztottak, akkor könnyen megesik, hogy nem készülnek el a feladatok, viták, zűrzavaros helyzetek alakulnak ki, ami nem sok jót eredményez.

Ebben segít Önnek a személyzeti tanácsadás, hogy egy jó csapattal megvalósíthassa álmait.

FelnőttképzésKapcsolatIngyenes Tanácsadás